Naam:
Foto’s:
405

Over ons

Hoi iedereen,

Zoals jullie weten gaan wij (chayenne en danielle) een wereldreis maken! Deze begint op woensdag 28 november. Op deze blog kunnen jullie al onze belevingen en verhalen lezen. Natuurlijk zullen we er ook leuke foto´s en videos opzetten!

Enjoy!! :)

Liefs,

Over onze reis

Onze reis zal beginnen in Dubai, hier komen wij 28 november aan. Hier zullen wij blijven tot 4 december, dan vliegen wij naar Sydney. We zijn van plan om hier ongeveer een maand te blijven en hier kerst en oud&nieuw te vieren. Vervolgens willen wij verder reizen langs de oostkust van Australie. We weten nog niet exact welke plekken we willen zien, maar we denken de volgende plekken: Hunter Valley, Port Stephans, Myall Lakes National Park, Port Macquarie, Coffs Harbour, Byron Bay, Gold Coast, Brisbane, Noosa, Fraser Island, Hervey Bay, Whitsunday Islands, Great Barrier Reef en Cairns. De voorlopige planning is dat we van Cairns naar Perth willen vliegen, maar we moeten nog even kijken of we daar nog tijd voor hebben. Uiteindelijke gaan we weer terug naar Sydney, om vanaf daar naar naar Christchurch, Nieuw- Zeeland te vliegen. Ook hier hebben we al een aantal dingen op de planning staan: Franz Josef & Fox Glaciers, Aoraki/ MT Cook National Park, Queenstown, Kaikoura, Marlborough, Abel Tasman National Park, Wellington, Napier, Tongariro National Park, Raglan, Rotorua en Auckland. Vanaf Auckland vliegen we naar de adembenemend mooie Cook Islands, waar wij 8 dagen lang heerlijk zullen relaxen. Op 1 juni 2013 vliegen we naar Los Angeles, om uiteindelijk 8 juni via Londen naar huis te vliegen. Zoals bij iedere wereldreis zullen er natuurlijk dingen veranderen in onze routes, maar dit is onze voorlopige planning en wij hopen ook echt al deze mooie plekken te kunnen bewonderen.

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: