Welkom op ons reisblog!

14 november 2012

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    14 november 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Marja Kerklaan:
    27 november 2012
    Lieve meisjes, morgen gaan jullie aan het avontuur beginnen waar jullie zo lang naar uit hebben gekeken. Menig telefoontje is er aan vooraf gegaan. En bij de Evenaar en De Vrienden Live was jullie reis het onderwerp van gesprek. Deze reis zal een ervaring en een herinnering voor het leven zijn. Ik wens jullie heel veel plezier. Er zal geen dag zijn dat jullie niet in mijn gedachten zijn. Heel veel plezier en hele dikke lieve warme kussen van mama (Mar)
  3. Henk Kerklaan:
    27 november 2012
    ook namens mij een hele fijn reis, geniet ervan want voor je het weet ben je weer thuis!!
  4. Monique:
    29 november 2012
    We hebben jullie vlucht gevolgd via flightradar24.com (AMS-DXB). Toch wel vreemd te weten dat jullie nu al zo'n 5100 km van huis zijn, en zijn begonnen aan jullie avontuur. We wensen jullie alle geluk van de wereld en een onvergetelijke reis toe. We kijken uit naar jullie reisverslagen en zijn zo toch een beetje bij jullie. KANJERS SUCCES!!!!
  5. Heleen ten Cate:
    1 december 2012
    Wij wensen jullie natuurlijk een geweldig verblijf toe aan de andere kant van de wereld. Heel veel succes met jullie uitdaging en wacht jullie waanzinnige verhalen af kanjers !!!!!