Morgen is het zover!! Inpakstresssss

27 november 2012 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Hoi iedereen,

Zoals jullie allemaal weten begint morgen onze reis!! De afgelopen dagen stonden in het teken van afscheidsfeestjes en afscheidsetentjes en natuurlijk alle dingen die nog geregeld moesten worden. En zoals de meesten van jullie weten doen wij alles op het laatste moment, STRESS dus haha. Maargoed we komen er wel:) vandaag hebben we onze backpack ingepakt en hier hadden we ons dus enorm in vergist. Wat een ellende!! In onze beleving was de backpack toch echt een stuk groter dan verwacht, maar helaas.. na onze backpack gevuld te hebben met handdoeken, toiletspullen en schoenen was de backpack al voor driekwart vol. Dus uiteindelijk hebben wij onze kledinggarderobe moeten halveren.. en daarna nog een keer moeten halveren. Al met al scheldend onze tas gepakt. Alles zit er in ieder geval in, en zoals chayenne zegt: ik lijkt wel een schildpad met die backpack op me rug. De vooroordelen van de mensen om ons heen, die zeiden: ''Jullie backpacken? Zeker met je hoge hakken haha. Ziet er toch niet uit''. Kloppen toch wel haha. Het is nog wel een klein probleempje om de backpack op ons rug te krijgen, alleen lukt dit niet en we vallen tot wel 5 keer om. Al met al het geklaag is al begonnen;) gelukkig kunnen wij hier zelf keihard om lachen!

Morgen vertrekken we om half 10 van huis (omdat onze vaders bang zijn voor obstakels haha). Er gaan heel veel lieve vrienden en familie met ons mee, echt heel erg fijn. Uiteindelijk vliegen we om 14.40 naar Dubai (veeeel te vroeg dus half 10;)). Wij komen hier om 00.10 lokale tijd aan. We zullen ons volgende reisverhaal met jullie delen als we in Dubai zijn!

We willen nog even iedereen bedanken voor het geweldig leuke weekend dat we hebben gehad. Familie, vrienden en collega's, SUPER BEDANKT!! <3

Heel veel liefs en tot snel!!

Chayen en Daan

1. Elly:
    27 november 2012
    Hallo lieve meiden, nog even en dan is het zover.Na de laatste stressuurtjes, nog even een paar uurtjes slapen(als dat lukt) Dan beginnen jullie aan de veel besproken wereldreis.
    Jullie gaan een geweldige ervaring opdoen, die niemand je kan afpakken. We kijken uit naar jullie verhalen en foto"s. Pas goed op elkaar en ik hou van jullie. Dikke kus en knuffel.xxx
  2. Marja Kerklaan:
    27 november 2012
    Ja lieve meisjes, jullie gaan dan wel backpacken maar de tas is ook gevuld met elk een paar hakken, uitgaanskleding, haarfohn, stijltang en zelfs een reisstrijkijzer! Niet zo raar dat jullie backpack vol zit haha. Zie jullie van de zomer nog op het vliegveld van Barcelona aankomen, 2 diva s met mooie kleding, hakken aan en een bijpassende tas aan jullie arm. Nu gaan jullie op reis op vans en met een backpack op jullie rug. Op weg naar een geweldig avontuur. Het is jullie gegund. Heel veel plezier en mooie momenten. Liefs en een hele dikke kus
  3. Kilian:
    27 november 2012
    Hallo zussies & kanjers! Ik wens jullie heel veel plezier en vooral een leuke tijd! Tuurlijk word het morgen spannend en gaan we jullie allebei missen! Maar al zo ver weg, in gedachten zullen jullie altijd dicht bij ons blijven! Morgen mee naar Schiphol dan nog even goed afscheid nemen en dan gaan jullie de weide wereld in! Dikke kus we houden van jullie!
  4. Germaine:
    29 november 2012
    Hoi Chayenne en Danielle,

Op deze manier kan ik jullie toch nog even een hele super topreis wensen!!!! Heb inmiddels jullie afscheid van gisteren op Schiphol van A tot Z meegekregen ;-) kostte ook een traantje haha....
    Wens jullie een ongelofelijke tijd en zal jullie reisverslag blijven volgen.
    Heel veel plezier...

Groetjes, Germaine ( zus en tante vd Berkhoutjes)
  5. Nina:
    1 december 2012
    Hallo chayenne hier is Nina heb je het naar je zin? Het lijkt mij ook wel heel cool een wereld reis. Veel plezier verder nog!
    groetjes Nina.
  6. Sander:
    1 december 2012
    Hoi Chayenne, gaaf idee hoor zo'n wereldreis, goed om het nu te doen, later komt het er vaak niet meer van door wat voor oorzaak dan ook. Het doet me denken aan vroeger toen ik met mijn broer op jacht was naar een 4WD e.d. om Afrika te doorkruisen, uiteindelijk is het er nooit van gekomen. Groetjes Sander
  7. Joke regoord:
    2 december 2012
    Hè meiden heel veel plezier op jullie reis .
    Groetjes JokeRegoord